Fnys!

Nu har den härliga lilla snön som faktiskt legat kvar i några dagar ersatts med regn och ishalka! Gjorde en riktig praktvurpa precis utanför dörren då jag skulle gå och handla.
Spräckte mina jeans över det vänstra knät och gjorde hål på långkalsongerna. Det blev ändå ett ordentligt skrapsår på knät trots dom skyddade lagren.
Varför fick inte snön ligga kvar? Halka kan jag ta, sålänge det är ett snölager som dämpar fallet..

Har inte gjort mycket alls idag, dragit fram adventsljusstaken och fixat 2 nya lyktor till fönstren. Nu fattas bara julgranen, sen så får julen komma och gå som den vill.
Somnat på soffan och sett film, det har varit min dag, i stora drag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback