Irriterad!

Fick ett samtal i morse att min bil var lagad och klar för avhämtning. Brummade dit och hämtade bilen, tankade och började köra hemåt. Tänkte: Nu hinner jag vila lite i lugn och ro innan jag ska iväg på jobbet, äntligen!
Skulle jag inte ha tänkt.. blev bara att jag körde 2 mil innan lampan tändes igen! Trodde jag skulle gråta..
Var bara att vända tillbaka med bilen och lämna in den igen. Så less!!
Väntade så länge jag kunde i Ske-å för att se om dom skulle hinna göra nåt åt bilen innan jag var tvungen att köra tillbaks.
Nädå, blev inte nåt av det heller, fick köra tillbaka med samma bil jag körde dit med i morse. Hann inte ens vara förbi hemma innan jag skulle på jobbet. Var där 15 minuter innan jag skulle börja, det var på håret!
Jag är inte stresstålig, det här var ingen bra dag!

Men det gick bra på jobbet i alla fall, dom var så snälla och trevliga både de boende och personalen så gladare är jag, fastän det kanske inte låter så.
Passade även på att slå in alla resterade julklappar när jag kom hem. Så nu ligger dom inslagna allihopa och väntar på julafton.
Får hoppas att morgondagen inte blir lika stressig. Ser fram emot glöggkvällen i morgon med personalen och julklappsbytning, ska bli roligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback