Med risk att upprepa sig..

Känns som om min blogg nu dominerat av historier om min lilla bil som aldrig får komma hem, men måste ju få uppdatera läget som det är nu.
Bilen är lagad igen och ska få hämta den i morgon. Får se om den håller hela vägen hem utan att nån lampa tänds och att den fortsätter att va släckt. Gärna för alltid! Är hyfsat less på att inte få ha min bil..

Har nog inte berättat att jag håller på att töja ut ett hål i örat, har bara töjt ut till 4 mm än så länge och målet är att sätta dit en plugg på 7 mm. Just nu sitter det en mörkblå plastsnurra där, men den är som rätt söt. Nästa snurra blir mörklila.. tror jag att det var.. Men jag har i alla fall kommit halvvägs :)
Käkade Oxfilé, pommes och sallad till middag, har som aldrig kommit överrens med restaurang-oxfiléerna så jag tänkte jag skulle prova själv hemma. (Det var extrapris) Blev riktigt gott, fast jag inte äter sås till ;)
Nu måste jag bara försöka att hitta åt mobilladdaren så jag kan skicka över nästa ljudbok på mobilen. Då har jag i alla fall nåt att lyssna på då jag ska köra alla dessa mil.
Ska tugga mig genom Twilligt, får se om den är så bra som alla säger. Annars så tar jag gärna emot tips på ljudböcker, favoriten är fantasy men kan nog lyssna på det mesta.

Men snön är här nu i alla fall! Blir det nog mycket trevligare att köra. Känner mig gladare också! Tänk vad lite snö kan göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback