Mys!

Varit på glöggkväll med arbetskamraterna. Var väldigt trevligt och jag skrattade mycket! Ett skönt brejk i vardagen måste jag säga!
Kom hem med 1 kg vingummi som jag fick i julklappsbytet, tack och åter tack för det! Nu ska jag bara försöka hinna  äta upp det innan påsk ;)

I morgon väntar julbaket med mamma, lillasyster och barnen. Ser fram emot detta!
Mamma och syrran med lussekatterna
Nu väntar sängen och en massa sömn! Blev bara 3 timmar förra natten, så jag hoppas att det blir några timmar mer inatt.

På söndagen ska jag ta en tur förbi den nya studion och sjunga (hör och häpna!). Sångerskan kunde inte vara med så jag får hoppa in och sjunga lite istället, ska nog bli roligt det också :)
God natt alla nattsuddare, nu kallar sängen på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback