Oflax!

Bestämde mig för att fara och simma i alla fall. Glad i hågen hoppa jag i och simma i ca 15 min. Till min fasa upptäcker jag att töjningssnurran har försvunnit! Jag simma visst från den!
Tror jag spenderade minst 10 minuter på att försöka leta reda på den men gav upp rätt snabbt. Just typiskt.
Bytte till 5 mm i går kväll och nu är den borta.
Tryckte dit den på 6 mm, vilket gick mycket bättre än vad jag trodde. Gjorde inte speciellt ont, den gled som dit utan att jag dog, tur!
Sörjer min förlust med arraksbollar och ska snart poppa mig en stor skål med popcorn. Leta reda på nån film eller fortsätta att läsa Arvtagaren.

Gick förbi syster på vägen hem, ska få låna "duntäcket" Troja imorgon för en promenad. Hoppas att vädret är lika fint imorgon som det varit idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback