Pussel, bok och städ

Började dagen väldigt oproduktiv, låg på soffan rätt läge, såg film och vilade.
Tog mig upp i sittande ställning och lade ett pussel samtidigt som jag lyssnade på It. Började plocka ihop en massa tvätt och började tvätta.
Blåbärs-och hallonpannkaka till middag, blev faktiskt mycket godare än vad jag trodde att det skulle bli. Blev ungefär som en pannkaka med sylten inbakad, jum jum!

Efter middagen lyssnade jag åter igen på boken och började så smått vattna blommorna, stökade undan ditt och datt som drällt runt överallt, hängde upp sista av de 3 tvättar, sopade golvet och diskade.
Hux flux hade jag nästan städat hela lägenheten, utan att jag visste om det!
Sånt gillar jag, att man gör nyttiga saker utan att det känns jobbigt!

Skulle behövas städa en hel del till, men det får bli en annan dag. Nu blir det åter boklyssnade liggandes på soffan med katten på magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback