Pysslat

Kan inte direkt säga precis vad jag pysslat med eftersom det är en present till pojkvännen. Men förhoppningsvis så uppskattas det i alla fall så mycket att det inte hamnar i somtunnan direkt i alla fall :P

Ska iväg till Skellefteå med bilen (lampan tändes igen!!) och ska få den lagad. Förhoppningsvis så fungerar det bättre denna gång. Den var släckt i 16 mil förra gången, inte riktigt ok..

Då jag ändå är i Ske-å ska jag passa på att köra till Umeå och sova där. Är inte så mycket längre att köra dit än hem. Åker hem onsdagen eftersom jag jobbar på kvällen. Synd att jag inte hinner träffa honom mer, men det är i alla fall bättre än ingenting :)
Har inte träffat Jonas på 2 veckor och börjar faktiskt få lite abstinensbesvär. Drömmer om honom på natten och blir så besviken då jag vaknar och är alldels själv..

Varit lite nedstämd nu de senaste dagarna, känns inte så roligt att göra nåt längre.
Men det beror nog mycket på stress, det onda i bröstet, för lite sömn och att man inte fått träffa den man älskar.
Men jag mår faktiskt lite bättre nu ikväll, men det är väl för att jag vet att imorgon så får jag krama om honom igen!

Så jobbigt det är ibland, men jag vet att det brukar bli bättre. Tur är väl det! :)

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag är också nedstämd, men jag tror det är mörkret och stressen för min del. Jag blir alltid lite deppig på hösten/vintern.

2011-11-14 @ 19:23:42
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback