Snö! Kom hit till mig!

Var på kalas igår hos min kära söta systerdotter som fyllde 5 år! Stora damen, vars har tiden tagit vägen? Tyckte det var nyss jag fick veta att jag skulle bli moster!
Jonas kom hit också och fick följa med, verkade ha det ganska bra i soffhörnet brevid mamma och hennes sambo. Själv fastnade jag i yngsta systerdottern och i födelsedagsbarnet så kunde inte spendera så mycket tid med honom som jag önskade. Men trevligt hade vi!
Födelsedagsbarnet med sin fina mor

Avslutade hans besök med finalen i Starcraft, faktiskt mer spännade än vad jag trodde att det skulle vara.
Ska åka till Umeå i slutet på veckan och hälsa på honom, träffas allt för sällan tycker jag.

Idag har jag och mamma varit ute på en promenad, fått oss lite kvalitetstid och pratat om allt mellan himmel och jord. Vet inte hur långt det blev, men var ute ca 1½ timme. Snöade gjorde det också, blev humöret ännu bättre!
Är i valet och kvalet nu om jag ska fara och simma lite i simhallen. Hade varit skönt att få göra sig av med ännu mer energi nu när jag ändå är på så bra humör.

Julgranen åkte upp igår också, denna gång med svarta bollar och vita istappar. Intalar mig själv att det blev jättesnygg! Kör helt på ett svart/vitt tema. En svart tomte åkte fram också, den enda tomte som kommer in i det här huset för i år.
Det är bara dom röda gardinerna som bryter av lite. Men det kan ju bli lite för mycket av det goda, så jag får nog va nöjd som det är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback