Tur och retur

Vaknade idag upp till att det smattrade regn på fönsterrutorna och det blåste en hel del. Trodde att promenaden med Troja skulle vara puts väck. Men döm av min förvåning att det började snöa istället och det var fortfarande ljust ute.
Skyndade mig för allt vad jag var värd och begav mig ut på en promenad på hundspåret.
Troja var precis lika duktig idag som igår.
Fast vi var ordentligt blöta om fötterna då vi kom hem. Kanske inte var min smartaste idé att gå i skogen då det regnat och inte ha på sig stövlar.
Men ska försöka komma ihåg att impregnera skorna då dom torkat. Då borde dom tåla lite mer vatten i alla fall.
Hundspåret, fast nu är det blötare och slaskigare.

Kom hem och myste ner mig i morgonrocken då telefonen ringer. Syrran skulle till stan och frågade om jag ville följa med. Såklart!
Brumma iväg och gjorde stan, systerdottern A följde också med. Vi tittade mycket på ringar och annat bling-bling medans syrran kolla kläder. Hade det väldigt trevligt :)
Åt på Kinarestaurang till middag, blev proppmätt. Lika gott som alltid, mina stekta nudlar med grönsaker, mumma!
Mycket nöjd med utveckligen av dagen, har inte mycket att klaga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback