2 mil senare..

Har varit så fantastiskt fint väder idag och jag hade den turen att jag slutade arbetet 12 idag!
Begav mig av på "rågmjölsvägen", gammal väg, numera vandringsled om man ska tro på kommunes hemsida. Sträcker sig över 1 mil och är kanonfin att gå på. Hade aldrig provat va där så jag tänkte att jag skulle gå så långt jag hann på så kort tid som möjligt.
Inte så smart! Betade visserligen av 2 mil på 3,5 timme,inklusive fotopauser och dricka ur en bäck, men oj vad jag kommer få ångra det i morgon.. Ljumskarna började kännas av efter ca 2/3 av sträckan, fötterna känner jag av nu. Ont!

Men det var härligt ute, det kan inte förnekas, knastrade under fötterna och solen strålade! Det här ska jag göra igen, fast då ska jag inte gå så fort :)
Har en liten lek också:
Gissa djuren:
Ungefär lika stora spår som hästhovar
Djur nr 2

Nu måste jag bara försöka luska ut vad det är för djur själv :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

rådjur

2011-10-25 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback