Ajajajaj... aj!

Aj, aaah, neeej, duns.... aaah, ajajaj..... f*n!

Ungefär så lät det då jag försökte ta på mig skorna idag, lyckades tillslut. Liggandes på rygg på golvet, problemet sen var då att jag skulle ta mig upp igen. Vilket det också lyckades tillslut.. men ont hade jag!
Hittade ett par ballerinaskor jag använder mig av nu för att slippa böja mig framåt. Funkar, men dom är kalla!

Väntar fortfarande på att jag ska bli blå/svart/grön (valfri färg) på bröstkorgen, den här blödningen måste vara väligt osynlig eller invärtes för det syns fortfarade ingenting. Gör mer ont än igår, lär väl inte kunna resa mig i morgon om smärtan fortsätter att stiga i samma takt.

Suttit hos syrran och sett film nu ikväll, eller halvlåg över halva soffan, fick hjälp då jag skulle kliva upp igen.
Jag ska inte skratta, gråta, hosta, nysa, gäspa, sucka eller klappa händerna. Vilket jag såklart gjorde under någon gång under filmen... pain!

Proppat i mig det starkaste jag har i smärtstillande väg, lindrar väl lite, men inte alls på långa vägar att jag kan röra mig normalt. Förhoppningsvis så somnar jag och får sova hela natten.
Nu är det färdigklagat för idag! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback