För tusan bövlar!

Fick ett samtal från Bilmäklar'n idag, han frågade: Vi har en Skoda som skulle ha kollats upp, har ni nån tid för den?
"Ursäkta mig, men du har nog ringt fel... det är jag som äger Skodan".  Killen med koll alltså!
Måste nu försöka få tag i Bilverkstan här hemma och höra om dom har någon tid för min bil ganska snart, annars måste jag brumma iväg till stan. Förutsatt att "Killen med koll" faktiskt ringer en verkstad först.

Dagen har förflutit på bra, städat på eftermiddagen så att både jag och arbetskollegan gick varma och svettades floder. Men rent blev det i alla fall :)
Fick mig även skjuts hem! Tack tack för det! Hade ett paraply men är som ganska skönt att få åka bil ibland :)

Suttit och lyssnat ännu mer på ljudboken, nu är det ännu mer spännande! Grävt fram en skrapgravyr i koppar som jag nu ska roa mig med då jag lyssnar på boken. Kan inte sitta stilla då jag lyssnar, igår städade jag hela lägenheten och diskade, nu blir det roa sig istället!
Hitta lite roliga bilder i mobilen, måste ha haft tråkigt nån natt då jag inte kunnat sova. Blev lite läckra ändå om jag får säga det själv :)
Några målningar som "grottmännen" gjort, antagligen nåt skolprojekt, hitta dem under en promenad häromdan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback