Hårfärgning

Ja, då var det dax igen att bättra på färgen på håret. Kom dock inte riktigt ihåg vilken av nyanserna jag hade sist så jag chansade på den rödare av dom. Ska bli spännande att se om det var den jag trodde eller om jag kommer att matcha bilen framöver :)

Sitter nu och väntar på att verkningstiden ska ta slut så jag får skölja ur eländet och kolla om det blev bra. Är spänd på resultatet. Men sålänge det är någolunda rött så kommer jag va nöjd :)
Så nu ska jag bädda om till svarta örngott och leta fram den röda handduken så jag inte färgar av mig på diverse saker allt för mycket. Har en tendens att rinna färg 1 vecka iannan det slutar då jag tvättar håret.
Såhär rött har det varit en gång i tiden, vill ha det igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback