Hej kapten Kålrot!

Öppnade kylen för ett tag sen, kom en översvallade lukt av kålrot! Kapten kålrot mötte dock sin överman och fick gå på plankan, blav hackad i småbitar och mötte sedan Kajsa som min mage så vackert heter. Åkte ner 1 glas vin också, oooops. Gött!

Har packat väskan, ska bara byta om till vinterdäck, skulle igentligen ringt ett samtal till Bilmäklar'n, men det får vänta. För imorrgon så drar jag, Syrran och Sara iväg till Umeå! Är faktiskt ganska peppad.
Får se om man kommer hem med nån bild, tänkt köpa minst 1 i alla fall så man har kvar nåt som minne.

Synd att min pojke inte är kvar i umeå, hade inte varit dumt att få krama om honom. Men det kommer fler lediga helger!

Pyret lär se till att fortet står kvar då jag kommer hem, är en riktigt duktig vaktkatt, ser till att alla dammråttor ligger kvar under sängen om nån knackar på dörren. Min lillmes!

Fick reda på nåt tråkigt igår också, min fd hund finns inte mer. Tycker det är hemskt tråkigt att jag inte fick veta det direkt från källan då det hände, utan 1 månad efteråt på en blogg. Väldigt fin hund som tog stor plats i mitt hjärta. Saknat båda 2 så hemskt mycket och tror det kommer va svårt att få så fina hundar igen. Vila i frid Sascha ♥
Ligger och mår gott i soffanSascha
Och norna i det andra hörnetFinaste Norna, saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback