Home is were my shoes are

Hemma igen, var en fullspäckad dag igår!
Vaknade, for till syrran och "tvingade" hennes karl att hjälpa till att byta till vinterdäck på lillskorven min. Tack för det D!
Hem igen och packa in i bilen, hämta syrran och Sara, svänga förbi systemet och brumma iväg till Umeå!
Hann dit 30 min innan vi skulle va där, kolla stan tvärendes och poff så var vi inne på The Studio.
Sminkade, piffade och fotade. 2 timmar senare satt vi och kolla på korten.
Mest förvånad att det gick så fort, hann inte alls bli nervös då man stod där. Man fick agera ormmänniska ibland men bilderna blev faktiskt fina.
Inte för att jag gillade allihopa men man är ju också sin värsta kritiker.
Käkade Icas salladsbufé, drack lite vin, iväg till Ida. Där blev det pimpla mer vin och spela lite Guitarr Hero med hennes nyblivna sambo. Hade väldigt trevligt!
Utgång!
Coverclub, skrek (sjöngisch) och dansade rumpan av mig. Ville inte att kvällen skulle ta slut!
Hem och sova. Skönt! Tack för lånet av lägenheten älskling!

Vaknade pigg och glad i morse, käka frukost, städa lite och körde hem.
Nu blir det soffhäng med katten, antingen med en bra bok eller film. Skulle igentligen varit ute när det är så fint väder, men latmasken infinner sig och den verkar vara svår att bli av med.
Hoppas på goväder i morrn också.

Kommentarer
Postat av: Julia

SNYYYYGGAST! Min headerbild och profilbild är också från The Studio :D

2011-10-16 @ 15:27:37
URL: http://lorissalovehandles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback