Insomnia

Kan inte sova, känns sådär jättekul när jag ska kliva upp om 4 timmar. Men det kanske är det som är felet, att jag tänker att "nu är det si och så många timmar och minuter kvar innan jag ska kliva upp.."
Får helt enkelt försöka renska skallen och slappna av..

I brist på sömt så har jag suttit och skissat, ritat och målat. Såhär blev resultaten:
Nallen eller "alone in the dark" blev jag riktigt nöjd med! Målad i blyertspenna B och skuggad med en stomf. (Lade upp 2 bilder för att visa skillnaden före och efter jag använt stomfen.)
Den är inspirerad av Cristopher Umingas bilder. Bläddrar ni längre ner i bloggen så finns det några bilder där av honom. Finns under rubriken: Träningsvärk


Ögat och munnen skulle jag bara prova mig fram med akvarellpennor och lära mig måla lite med färg. Tyvärr såg jag fel på svart och blå vid ett tillfälle så ögonfransarna blev mörkblå istället för svarta...

Ska prova lägga mig och läsa, kanske jag är så somna nån timme innan jag ska på jobbet i alla fall. Håll alla tummar och tår för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback