Ledig! :)

Nu har man äntligen jobbat klart för i helgen! Blev en väldigt lång jobbarhelg (fredag-tisdag) men imorgon får jag äntligen sova ut ordentligt! Ska bli skönt!
Blir jobb 2 dagar till den här veckan, men i helgen är jag helt ledig och då blir det att åka till Ske-å och hälsa på älsklingen några dagar. Mysigt! ♥


Ska kolla upp bilen i morrn, har en varningslampa som slagit igång. Gjorde den på vägen hem från stan dagen jag köpte den. Inget fel på bilen i övrigt, men den där nedrans lampan visar ju att det inte riktigt är som det ska.. kan ju hoppas att det inte är något allvarligt, men i så fall får bilhandlarn stå för den kostnaden. Borde ingå i garantin kan kan tycka.

Är trött idag med, men inte alls i samma utsträckning som jag varit tidigare i veckan. Eller vänta, är väl bara tisdag idag va? Tror att mitt huvud inte har förstått vad det är för dag, tror jag har fredag idag.. Knasigt!
Mina nya snygga bil :)

Så morgondagen ska här vilas och kolla upp bilen. Bra plan tycker jag! Det klubbar vi för!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hmm!! Kostade många "LAX"..Men e ändå bara en "RÖDING" !!!!! Fast söt ändå !!!

2011-10-04 @ 18:45:17
Postat av: Ida L

Snygg pärla! Det är så att fel som uppkommer i bilen inom,jag tror det var 2år men det kändes länge, så vi säger ett tag, ska kunna antas ha funnits där vi köpet och ska då åläggas säljaren. Finns en lag om det!! Dock om försäljaren är ett bilföretag bör du kontakta dem för om de ska stå för kostnaden brukar de ha egna verkstäder eller kontrakt med några, där du bör lämna in bilen. Så kontakta alltid säljaren först!! :D

2011-10-05 @ 14:31:33
Postat av: Hea

Varit till verkstan idag, dom fixa lampan och skulle skicka räkningen till bilhandlarn.

Hade redan konaktat säljaren och det var han som sa att jag skulle uppsöka en verkstad här hemma, så jag skulle slippa köra till stan för att felsöka bilen.



Så det är precis som det ska ;)



Tack ändå Ida som håller koll på mig :D

Kramar

2011-10-05 @ 18:58:13
URL: http://healainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback