Men igen!

Är lika trött idag också, vet inte vad det är för fel på mig! Sovit ganska bra inatt, ca 7 timmar så jag kan inte ens skylla på sömnbrist!

Gick förbi syrran på vägen hem, släppte in hunden som satt utanför och skällde ut mig. Söta lilla Troja, vifta med hela kroppen för att hon var så glad att se mig :)
När jag kom in fick jag en kram av den älsta systerdottern som jag är fadder till.
Mor och dotter ♥
Den yngsta systerdottern hade världens störta flin och glimten i ögat! Hoppa även upp i famnen på mig, fick mig även en puss! Söta unge alltså :)
Skulle prova att blåsa upp en ballong, hon har tekniken men inte lungkapasiteten..
Blidkvalitén är inte den bästa dock. Sorry syrran om bilderna inte blev så smickrande, men ni var så söta båda två ;)
Har man en dålig dag går man och hälsar på hos syrran och hennes barn, känner man sig alltid uppskattad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback