Men Tjena!

Varit i stan i helgen och bara latat mig och myst lite med älsklingen. Inte haft en tankte på att kolla fejjan eller uppdatera bloggen på hela helgen! Rätt skönt :)
Ja just ja, var ut på krogen en sväng också, kollade in stadslivet lite.. bredde på lite med dialekten och bara njöt :D

Promenerat lite med familjehunden, läst rätt mycket ur en bok. Var så spännande att jag redan läst ut den och börjat på uppföljaren till den.
Philip Pullman's Guldkompassen och Den skarpa eggen, har den tredje boken här hemma också Bärnstenskikaren, så nu vet jag vad jag kommer att göra alla mörka och regniga höstkvällar framöver.

Att ligga och ha katten kurrandes på magen och vara helt inne i en annan värld. Tack och lov att man har så livlig fantasi så att man kan bli så fast i en bok. I LOVE IT!

Helgen avslutades med en trevlig filmkväll med några polare och värdarnas mysiga katter. Kattungar är då för söta! Blev kär direkt! Suck..

Funderar om man ska fortsätta att läsa en stund till eller om man ska slå på tv:n och svära lite över att det aldrig är nåt bra på den.. eller kolla fejjan lite till.. hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback