Movie time

Sett en hel del film idag, i brist på annat.
Schindlers list, grät massor och svor en hel del. Längesen jag såg den och den berör mer och mer för varenda gång. Går inte låta bli att beröras av denna film.
Sen blev det Allt för min syster, hade inte sett denna och min lillasyster sa att jag måste se den. Sagt och gjort, jag grät ännu mer, inte tokbölade men snyftade ungefär hela filmen. Rekomenderas för er som inte sett den, annars, se den igen!
Såg nån fler men var inte så bra så jag ids inte nämna det här.

Ska se vad som väntar härnäst, ingen film som skriker se mig! Har tyvärr sett alldeles för mycket film, men som tur är kan jag se filmer som jag tycker är bra hur många ggr som helst.
Jag borde se nån skräckfilm eftersom jag missar halloween, utklädningen som är på hotellet i afton. Älskar att klä ut mig, tyvärr så finns det alldeles för få tillfällen att göra det..
Såhär vacker var man på Halloween
Fjolårets smikning och klädsel, + 2008
Dåligt variation i know,men det blev sista minuten grejer och jag gillar verkligen Tim Burtons dockor ;)
Har ingen aning om vad jag skulle ha varit om jag klätt ut mig i år, Rödluvan eller 60-tals brud?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback