Mys

Nu har man kommit hem från jobbet, katten har kelat lite och jag har kvällsfikat. Nu ska man bara varva ner tillräckligt så att man kan gå och lägga sig. Blir uppstigning kl 6 i morgon, Jobbarhelg..

Var ledig ett par timmar idag mitt på dagen (mellan 12-16) la mig på soffan och försökte vila lite. Och vem kommer och lägger sig på magen och kurrar så högt hon bara kan? Men min älskade katt såklart! (hade varit roligare om jag sagt nåt annat eller hur?) ;)
Pyret & Jag ♥

Hon är så mysig och ger mig den kärlek som jag behöver när jag inte får träffa hjärtat mitt. Eller i alla fall tillräckligt för att jag ska klara mig tills nästa gång vi ses utan att jag ska va som ett plåster på honom.

Tur jag har henne, hon har hjälpt mig genom mycket, förlusten av hundarna, lugnat mina nerver om jag blivit spattig och ger mig närhet då jag behöver det som mest.

Hjärtat mitt har såklart hjälpt mig genom allt det där också, men hon är en mycket bra stand-in.

Saknar honom ikväll, så då blev det ett hjärtligt inlägg om dom jag tycker om allra bäst.
Ja familjen också förståss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback