Nice!

Fick tag i mitt nya WWF pussel idag, har suttit och lagt det nu ikväll samtidigt som jag lyssnat ännu mer på ljudbok.
Är dock inte samma bok som sist, utan en annan, men med samma författare. Nu är det Stardust av Neil Gaiman.
Gillade filmen, och boken är precis lika bra! Fast den har ännu fler trevliga och roliga figurer! Uppläst av Gaiman själv, ännu ett plus!
Pusslet är på 500-ditar och har nästan hunnit lägga hela. Har bara några få futtiga bitar kvar. Ska lägga klart det innan jag går och lägger mig.

Mamma var förbi och kramades och kollade lite på kort. Ett nöje vi båda delar, skrattar lika gott båda 2 åt samma kort. Har väl samma humor kan man väl säga :)

Glömde såklart mitt papper som jag skulle visa för verkstan idag,så dit har jag inte heller hunnit. Ska ta mig en prommis dit imorgon då jag vaknar istället, håll tummarna för mig!

Blir nog en tidig kväll för mig, har fått lite ont i huvet. Kan bero på tempot man har haft idag. Varit fullt ös ungefär hela dagen, känns så i alla fall. Eller så blev det bara att allt hände ungefär samtidigt hela dagen. Somnade nästan på lunchen idag, vilket är ovanligt! Kan bero på att det blev en kort natt också.
Jajja, imorrn är en ny dag, nya krafter och nya utmaningar. Kom an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback