Så skönt!

Har äntligen fått vakna och vara utvilad på första gången på 1 vecka. Slocknade bokstavligt talat på soffan kl 8 igår kväll och vaknade upp just före 10 idag. Läste en bok innan jag somnade igår och tror jag läste om sista 5 raderna 7 ggr innan jag förstod vad jag läste. Var så trött! Antar att jag behövde få sova ut ordentligt.

Har fullt med enegi i kroppen idag och funderar vad jag ska göra av den. I brist på annat så tvättar jag bort det jag hade i tvättkorgen.
Kanske skulle leta fram kläderna jag ska använda mig av på lördag. Då blir det Umeå med syrran och en kompis till The Studio. Hoppas jag ska bli kul :)
Städa lägenheten kanske man också skulle ha gjort. Fast var inte alls så peppad på det..

Ute skiner solen men det blåser rätt mycket, kände ingen större lust att gå ut i blåsten för att frysa. Får hoppas att det är lika fint väder i morgon (fast med mindre blåst) för då blir det långpromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback