Snurrigt

Somnade tillslut kl 3 igår natt/i morse, beror väl lite på hur man ser det. Väckaren ringde halv 6. Jippi! NOT!
Åt frukost och promenerade på jobbet.
Ganska tungt att jobba idag, varit så himla trött! Dessutom har jag kännt mig bakis, fast jag inte druckit en droppe. Sovit alldeles för lite i helgen, får åtgärda det inatt.

Ska försöka lägga mig så tidigt jag bara törs, lär då va vaken nån timme till eftersom middagen fortfarande håller på att laga sig själv i ugnen..

Är lite snurrig, men det beror nog på sömnbrist och att man jobbat hela dagen. Är hungrig också så det bidrar väl det med.
Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa. Ska då jag försöka ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback