sömntuta!

Är precis åt andra hållet nu, sover alldeles för mycket. Somnar 1 på natten och vaknade 10. Inte ok!
Kommer att bli sjukt jobbigt att kliva upp i morgon då jag ska på jobbet..
Får väl försöka göra av med så mycket energi som jag bara kan så jag somnar i en vettig tid ikväll.

Ringt samtalet till Bilmäklar´n nu, förhoppningsvis så får jag en tid snart så dom lagar upp bilen ordentligt och att man slipper åka in och ut från verkstäder för att släcka en lampa.
Får hålla tummarna att det blir på en ledig dag, så jag inte behöver ta ut semester bara för att åka och laga bilen, kan ju faktiskt ha en sån otur.

Funderar på att dra till simhallen ikväll och simma lite längder, var ett bra tag sen jag gjorde det faktiskt. Måste bara leta reda på baddräkten och simglasögonen först. Får bli dagens lilla projekt :)
Om man va duktig skulle man ha styrketränat innan badet, men så duktig lär jag nog aldrig bli! Får duga med en promenad tror jag.

Kommentarer
Postat av: Julle

Tack snälla! :D



åh, nu känner jag mig lat när jag läser det här. Kanske dags att snöra på sig skorna och kila till iksu trots allt :)

2011-10-17 @ 17:59:19
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback