The Graveyard book

Fixat en ny ljudbok av Neil Gaiman- The Graveyard book, började lyssna på den då jag skulle ut på min promenad, är redan på kapittel 4. Den har humor och spänning, riktigt bra!
Blev bara promenad ca 1 timme, tänkte gå längre, men då skulle det ha hunnit bli mörkt innan jag kommit hem, men jag hade inga reflexer så det kändes inte som någon god idé.
Hadlat lite smått och gott på Ica. Mest frukost och sånt som kan va bra att ha. Kattmat t.ex.

For och simmade, blev bara 25 minuter, hade tänkt simma i alla fall 20 minuter till men mina tår jobbade emot mig! Dom krampade ihop sig som vanligt så jag klev upp och satte mig i bubbelpoolen istället. Tror jag hann simma i alla fall 600 m, låter pluttlite men det är ändå ett resultat. Sen blev det bastu!
Kommer jag inte slockna i vettig tid ikväll då vet jag faktiskt inte vad! Blir uppstigning kl 5 i morgon, vilket som.

Nu blir det att sitta och lyssna mer på Mr Gaimans fantastiska bok. Tror även att det är han själv som läser upp den. Väldigt bra läsröst som gör det så mycket trevligare att lyssna på också.

Så välkomen trötthet, jag väntar på dig i soffhörnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback