Upp och hoppa!

Somnade på soffan igår kväll, tröttheten fann mig!!, vilket jag tyckte var oerhört bra! Tror att jag bara hann lyssna 15-20 minuter av ljudboken innan jag var i drömmarnas värld. Vaknade 19:30 och gick och lade mig för att sova på riktigt.
Sov oroligt, rädd att jag skulle försova mig, men vaknade ändå pigg och glad som en lärka.

Har även fått veta att vicket jag går på nu, blev förlängt tillochmed sista december.
Mindre roligt är att jag kommer att jobba under alla juldagar även i år, detta blir 8:de julhelgen jag måste jobba av 9 möjliga, snacka om otur!
Skulle vilja prova på att få va ledig i alla fall en jul, utan att man ligger hemma med kotkompression, var så jag spenderade julen som jag var "ledig", skulle ha jobbat men kunde inte p.g.a ryggen.
Skulle vilja hinna träffa familjerna och faktiskt kunna umgås för en gångs skull. Får väl hålla tummarna för nästa år istället då...
Nyss käkat middag, kammat katten och lyssnar nu på Gaimans underbara stämma. Går förtusan inte att sluta lyssna, längtar tills det blir en lugn stund så jag kan lyssna lite mera. Gick ut i på en promenad på lunchen idag, i blåsten, bara för att jag skulle få lyssna på ännu ett kapittel!

Luften i mig har tagit slut, sitter och kämpar för att hålla ögonen öppna. Kan ju inte gå och lägga mig än och ute regnar det. Vad ska man göra?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback