ZzzzZzzzZzzzz

Idag har jag, legat på soffan och ägnat min vakna tid till Mr Potter, miss Granger och mr Weasley, huvvaligen så små och söta alla är i första filmen!
Sett igenom alla nu, inte i kronologisk ordning nödändigtvis och inte alla på en dag, blev igår och idag.
Sovit igenom delar av filmerna, men vad gör det då man kan spola tillbaka till dom bästa bitarna?
Är fruktansvärt trött, mest hela tiden, men den som sover syndar inte. Eller hur dom nu säger.
Sover jag gör det inte ont heller, så det är win-win för min del :)

Varit sådär härligt barnslig och ätit varmkorv, hela dagen! Inte så näringsrikt kanske, men lättlagat. Jag äter bara lättlagat nu då jag inte vill flaxa runt med armarna. Microgröt igår och varmkorv idag.
Får se vad för lättlagat och halvfabrikat det blir imorrn, köttbullar kanske?
Vill ingen bjuda mig på middag?

Pyret är så söt och go med mig, ska ligga nära hela tiden. Tack och lov så låter hon bli bröstkorgen.
Hon har legat under täcket, på täcker, på magen, brevid mig och bara kurrar. Söta och älskade katt, vad skulle jag ha gjort utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback