Bilbyte :)

Ja, idag har jag sådär lite spontant bytt bil. Eller det var ju tänkt att jag skulle byta bil, men kanske inte att jag skulle åka dit med en och komma hem med en annan. Skulle spana lite först tänkte jag. Men jag hittade rätta bilen för mig, billig i drift och förhoppningsvis inte så dyr om man måste laga den.
Vill inte att det blir som med förra bilen, att jag lämna in den för service men fick betala 10 papp när dom var klar med den!!

Bidde en Skoda Fabia -01. Klarröd! :)

Så nu ska jag bara posta pappren och bilnycklarna så är den där bilen ute ur bilden. Visst det var en fin bil, men alldeles för stor och dyr för lilla mig.

Nackdelen är att jag inte har nån CD-spelare i bilen utan kasettbandspelare, så har nån ett bra kasettband över som inte används så tar jag gärna emot det. Planerar att byta stereo, men det är inte prio 1 just nu.

Då är ju bara min fråga: Varför har man kasettbandspelare som standard i en bil från -01!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback