Kort natt

Somnade 5 inatt, kunde absolut inte somna när jag ville.. vaknade halv 10 och lät hjärtat sova vidare. Tyckte jag var lite snäll när jag gjorde det.

Låg och såg en inte så jättebra film igår natt, i väntan på att jag skulle bli trött.
Hade först och främst sett Eight legged freaks, bara för underhållningsvärdet. Tycker det är vansinnigt roligt att spindlarna har fått dödsljud à la tecknad film.
Efter att den tog slut började en annan film på 3:an som jag tänkte se en stund av i väntan på att jag skulle bli trött.
Rest stop 2: don't look back. Skräckis, vet inte om jag blev så väldigt rädd, var hemskt förutsägbar och inte så jättespännande.
Var faktiskt mer spännande när Pyret kröp under mitt skrivbord och skrapade klorna mot golvet.

Bjudna hos mamma på middag ikväll också. Karrékotletter. Mums :)

Gjorde urgod middag igår också. Älgstek med potatisgratäng. ett minus var att gratängen inte riktigt var klar men kötter var supergott. Så där fick jag faktiskt + poäng av mig själv :)

Nu blir det nyaste avsnittet av Doctor Who, det är bara såååå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback