Men kul!

Har råkat ut för nåt som kallas för "Höstblåsor".
Drabbar spädbarn och barn upp till 10 år, grattis till mig alltså! Vuxna får det men det är inte så vanligt. Trevligt trevligt.. (snälla uppfatta ironin!)
Har spenderat hela dagen på soffan eftersom fotsulorna är fyllda med blåsor som smärtar och kliar så man blir vansinnig! Har en hel del blåsor på händerna också men dom är mycket lättare att ignorera än dom på tårna!
Men det är bara att gilla läget och hoppas att det snart ska gå över. Blossade upp igår och ska ta ungefär 1 vecka innan det ska ge med sig. *Hoppas hoppas*
Ska hålla mina blåsfyllda tummar att jag får sova några timmar inatt i alla fall. Blev lite si och så med det förra natten då man vaknade att man höll på att klia sönder skinnet!
Mest rädd är jag att nån av tatueringarna ska ta skada av mitt evinerliga kliande på fötter och ben.
Dåligt inlägg att inleda med när man inte bloggat på evigheter, men humöret har fått sig en liten törn idag..
Ska återkomma med lite roligare inlägg senare rörade minisemestern jag och hjärtat gjorde i Köpenhamn. Det var en mycket trevlig och rolig resa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback