Nice :)

Idag har jag äntligen fått gå tillbaka till jobbet! Ingen mera sjukdom och det var rätt skönt att äntligen få komma sig ut från lägenheten och göra nåt annat ett tag :)

Fick även veta att jag ska få jobba hela Oktober ut, NICE!
Borde firas på nåt sätt.. poppa lite popcorn och läsa klart "I stort sett meningslöst" kanske?
Synd att boken snart tar slut, dom är ju bara så bra! (Liftarens guide till galaxen - serie på 5 böcker)

Men det hade ju förståss varit trevligare om det var mer än en månad i taget, men jag klagar inte så högt. Nu vet jag i alla fall vad jag ska göra i 31 dagar till :)

Är ledig i morrn också, får hoppas att vädret tillåter att man tar sig en promenad utan att man blir genomblöt. Är så less på detta evinnerliga regnet och jag har suttit stilla alldeles för länge. Kroppen börjar känna av det. Om jag känner mig själv och min kropp rätt så lär nog ryggen snart ge upp.

Den har en tendens att göra det om jag suttit mycket stilla under längre perioder. Den pajjade totalt då jag läste till USKA för några år sen. Min kropp är inte alls gjord för plugg..

Men den funkar som den ska så länge jag har nog mycket muskler i ryggen och det åtgärdas bäst med promenader. Tur att jag gillar att promenera :)
Vid hundspåret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback