Pusselfeber

Hade sjukt mycket energi igår och ingenstans att göra av den. Hade hemskt gärna tagit en promenad, men det gick ju inte. Haltar runt här inne istället.
Fick ett hett tips av älskligen att lägga pussel. Varför fick inte jag den brillianta idén?!
Så jag hittade det perfekta pusslet, roligt och lägga och fick det i julklapp av hjärtat. Perfekt :)
Jätteroligt pussel! Vet inte hur många timmar jag satt igår men det kliade inte alls på fötterna under hela tiden. Sov gott inatt också, så det var nog en väldigt bra syssla :)
Så jag ska fortsätta med det idag, hittade ett pussel som jag fortfarande inte lagt, hör och häpna!
Har ett x antal pussel här hemma, gissar på 15 st 1000-bitars som jag lagt otaliga ggr. Jag gillar pussel helt enkelt :)
Dagens projekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback