Snusfritt

Jo, har faktiskt varit helt snusfri nu i 1 vecka, om man inte räknar med dom stackars få nikotinfria snusarna jag tar bara för vanans skull. Inte så att jag har så mycket begär efter det men att man tar 3-4 st på en dag tycker jag inte gör så mycket.
Men tanke på att för 2 veckor sedan snusade jag 1 dosa/dag och nu ingenting. Tänk vad tjurskallighet, vilja och popcorn kan göra. Tror till och med jag gått upp lite i vikt :)

Har spenerat dom senaste dagarna med att se en hel del film. (Finns inte så mycket man kan göra annars då man strandat på soffan). Skulle vilja läsa lite böcker men är inte så skönt att hålla dom, så det får vänta tills det blivit lite bättre i händerna.
Så de filmer jag betat igenom de senaste 2 dagarna är:
Outlander (2008) - Sci-fi rulle som utspelar sig i Norge (engelsktalade) då vikingarna regerar. Kainan har med sig en alien i sitt rymdskepp och krachar där. Nu måste dom jaga rätt på den innan dom blir jagade. Rätt underhållande faktiskt.
Underworld (2003) - Slaget mellan vampyrer och Lycans (varulvar). Snyggt, mörkt och en massa action.
Underworld: Evolution (2006) - Historien fortsätter, lika mycket action, lite naket och en massa blod.
Underworld: Rise of the Lycans (2009) - Får man följa med till början, innan kriget startade. Snyggt, bra story. Gillar dom här filmerna :)
Cube 1-3 (Cube, hypercube, cube zero)(1997-2002-2004): Person vaknar upp i ett rum med 6 dörrar. Hittar fler personer i andra rum, men ingen vet varför dom är där. Men se upp, vissa rum har fällor. Ska dom någonsin hitta ut??
Ska se Battle Royal (2000) ikväll, en av mina favoritfilmer. Knasig och smart film, hemsk och fantastisk. Vad kan man säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback