Träningsvärk

Blev inte nån promenad igår utan det blev "hiphop abs" här hemma istället. Låter rätt töntigt och man skrattar lite åt instruktören (är väl träning det också) men så länge man har kul så :)
40 minuter sånt och kroppen är faktiskt lite mör idag. Mest lår och mage, men jag har ändå kunnat jobba utan att pusta och stöna allt för mycket.
Gick lite segt att kliva upp i morse, men det skyller jag på att jag inte klivit upp kl 6 på över 1½ vecka. Måste absolut va det!
Är lite lätt uttråkad, sitter hemma själv i mörkret (kanske skulle tända nån lampa) och lyssnar på mitt tjutande internet. Man kan ju då bli tokig för mindre!
Katten ligge och sover och det är ingenting på tv. Tråk.
Får väl sätta mig och läsa eller nåt. Har då lite godis så det är ju alltid nåt i alla fall...
Hoppas ni har en trevligare fredagskväll än vad jag har.
Hittade dom här jätteläckra bilderna, illustrerade Christopher Uminga men dom är bara så snygga!! Finns många fler men det här är ett urval. Vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback