Dålig!

Som vanligt så är jag sjukt dålig på att uppdatera bloggen när hjärtat är och hälsar på eller då jag är hos honom. Finner ingen tid att sätta mig vid datorn då vi träffas, har bättre saker för mig, tycker jag då i alla fall.
Förstår inte hur tiden i vanliga fall går i snigelfart utan att det händer nåt. Men träffas man så går tiden alldeles för fort och man hinner ingenting. Det tycker jag är väldigt konstigt!
Han åkte hem idag så nu finns det hur mycket tid som helst!

Jonas var så snäll och städade bort det värsta här hemma innan han åkte också, så har inte ens mycket att städa. Vet inte vad jag ska hitta på för att få tiden att gå.
Tack älskling! Du skämmer bort mig ;)

Har varit snäll med bilen idag och fyllt på olja. Den var tydligen mycket törstig! Har nog bara haft tur att motorn inte skurit sig för mig. Så tack för det, mycket snällt av dig söta bil att hålla ihop dig så pass att jag hann fylla på olja.

Burit 2 stora kassar till återvinningen. Var tydligen inte den enda som tänkt den tanken, för där var det överfullt i alla kontejnrar. Men nu är det gjort i alla fall, skönt.

Beslutat att skidsäsongen är över för den här gången, bar ut skidorna och stavarna i förrådet. Blev alldeles för lite skidåkning denna säsong och jag hoppas att jag är piggare inför nästa säsong. Vara sjuk i 6 veckor var ingen höjdare för konditionen + diverse benbrott här och där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback