Duktig?

Försov mig i morse, lite pinsamt att bli väckt av dom ringer från jobbet och frågar var man håller hus. Men vad tusan kan man göra då inte väckaren ringer?
Tiden gick fortare än vad jag trodde att den skulle göra på jobbet också. Fick smaka lite påskgodis, tur har man :)
Städat hela lägenheten och diskat undan den stora diskhögen som jag hade. Var till och med en mycket snäll flickvän och strök Jonas skjorta som han ska ha i morgon, fast han troligtvis inte skulle ha bett om det.

Syrran kom hem igår, spenderande som vanligt vår tid tillsammans med att pyssla med något. Igår satt vi med var sitt broderi och pratade om ditt och datt.
Fick äntligen ta ett uppdaterat kort på henne!
Den förra jag hade på henne var 2 år gammalt, det duger ju inte!
Men eftersom jag har så dålig kamera på mobilen (ingen blixt) och hon inte kan sitta stilla så blev resultatet lite si sådär.
Men söt är hon i alla fall!
Välkommen hem igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback