Hello and goodbye!

Åkte till stan idag för att sätta in en P-stav i armen.
Gick hur bra som helst förutom att jag var lite nervös inför bedövningsnålen. Men fort var det gjort och nu sitter den där, med ett pyttelitet blåmärke och allt.
Så nu är det bye bye P-piller och halloj P-stav!
Får se hur bra jag kommer att må av den, behöver då inte fundera om jag tagit pillren längre i alla fall. Så det är ju bra :)

Istället för godis så "tröst köpte" jag mig ett pussel bara för att jag var så duktig.
Har pysslat med det sedan jag kom hem.
Lite drygt att lägga då det är massor av bitar som ser typ likadana ut, men motivet är fint.
Bara för att det skulle se lite roligare ut så köpte jag gröna och röda bandage. Bytt kompress och lindat nytt så nu blir det sängen för min del.
Upp och hoppa kl 04:45!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback