Hoppla

Glömt bort bloggen igen, har alldeles för mycket annat att göra nu om dagarna för att komma ihåg den. Men ska bättra mig, ska försöka i alla fall.
Har hunnit med rätt mycket under tiden som jag inte suttit här:
♦Målat om ett nyckelskåp som jag hittade då vi städade ut farmors lägenhet.
före och efter
Tycker själv att målningen i mitten kom fram mycket bättre med en svart ram. Nu passar nyckelskåpet även in med min övriga svart/vita stil.
♦Hängt upp en mörkläggningsgardin i sovrummet och kraschade en lampa samtidigt.
♦Busat en massa med syskonbarnen.
♦Jobbat
♦Fått hem min korsett och provat den! Den var hemskt trixig att knyta själv men med mycket vilja och envishet så satt den på plats tillslut.
Nästa gång ska jag nog be någon hjälpa mig, ska väl ändå inte ta 30 minuter att få på sig ett klädesplagg?!
Inte för att jag kommer att ha den så ofta, men någon gång ska det väl hända.
Nu idag så står det väldigt lite på agendan. Betala räkningar är nog det enda "måstet" jag har idag. Ska jag passa på att göra nu på en gång.

Kommentarer
Postat av: Ida

Guu så snygg den var!!! :D

2012-04-28 @ 16:34:44
Postat av: Hea

Tack :)

2012-04-29 @ 18:40:57
URL: http://healainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback