I had a dream

Haft en sjukt jobbig dröm inatt. Den var inte sådär rolig/konstig/färgglad som dom brukar vara, utan den var riktigt trist och tråkig.
Brukar drömma om helt sjuka saker, där ingenting stämmer. Men då vet jag i alla fall då jag vaknar att det är en dröm. Det gillar jag, det är sådant jag är van vid.

Inatt drömde jag först att jag satt vid datorn i flera timmar och bara dödade en massa tid. Sen for jag på jobbet och jobbade mitt pass där. Åt en våffla som jag visste var gammal men jag var så sugen på något sött att jag åt den ändå. Den var kall och jag hällde en massa socker på. Sen så hände inte så mycket mer. Jättetrist!
Vaknade runt 4 i morse men lyckades somna om och sov en liten stund till. Det sjuka är att det känns som om jag tappat en hel dag eftersom jag redan gjorde bort det jag skulle göra idag under nattens dröm.

Så bara för att göra drömmen till verklighet så har jag inte gjort något speciellt idag, kollat fejjan eftersom jag inte gjort det på några dagar. Spelat lite spel och läst lite bok. Men jag tänker inte äta någon gammal våffla! Så det så!
Tänkte ut i solen en stund också, men den svek mig och försvann innan jag hunnit ta mig ut.
Ska snart på jobbet, 5 timmars kvällspass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback