Kompensation

Bara för att jag kommer att glömma bort bloggen under dom närmaste dagarna så slänger jag ut ännu ett inlägg redan ikväll.

I morgon är det sista april=valborgsmässoafton.
Kommer att spendera min kväll hos Jonas och hunden.
Vi ska grilla tillsammans med några gemensamma vänner. Ska bli trevligt.
Ska därmed inte sitta något vid datorn varken i morgon eller på tisdag. Så det så!
Vet inte om det blir någon majbrasa att se på, men har Bjurseles vackra och lite udda majbrasa i minnet.
Kan det bli bättre än sådär?

Har marinerat köttet,diskat och städat lägenheten. Så det är nästan bara att tuta och köra iväg direkt jag slutar jobba. Blir kanoners!
Nu lite popcorn och somna till en film. Godnatt alla söta.
Ja resten också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback