Marknad

Igår var det dax för vårmarknaden. Gick dit på mina lediga timmar och fyndade faktiskt något.
2 par näthandskar för 70 kr. Vet inte när jag ska ha dom, men dom var som roliga.
Ett Marilyn Monroe linne, one size, vilket betyder att den är lite stor för mig. Men vad spelar det för roll?
Snygg är den i alla fall, blir nog kanon att ha på sig i sommar då det är varma dagar.
Köpte varma chips och hamburgare (som sig bör) och åt dom på promenaden hem igen. Trodde att mina fingrar skulle trilla av, jag frös otroligt mycket om händerna!

Idag har jag jobbat mitt sista pass med "helg-gänget", kommer att sakna jobbarkompisarna och allt vårat gofika. Men vi kommer ju att träffas igen! Är ju inte så att jag kommer att försvinna från huset, kommer bara att vara där andra timmar på dygnet istället. Känns både lite vemodigt och spännande på samma gång.
Men det kommer nog att ordna sig, det är jag helt övertygad om.
Så i morgon jobbar jag mitt sista dagpass innan jag går över till "andra" sidan och blir nattare. Tidig kväll för sista gången på ett tag då kan man säga.

Nu blir det middag och sedan försöka få tag på min bättre hälft, förstår inte var han håller hus..
-JONAS?! Var är du?

Uppdatering 2 min senare:
Han var på jobbet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback