Nattuggla

Ja nu verkar det ha blivit officiellt, jag ska börja jobba ständig natt! Superkul! På min alldeles egna rad!
Fick vänta i nästan 10 år på att få en egen, men skam den som ger sig får man väl säga då.
Så nu syrran kan jag vara med till nästa jul och faktiskt öppna julklapparna tillsammans med er och inte efteråt i min ensamhet. Det hurrar vi för. Hipp hipp hurra.
Kan ju uppdatera läget om det nya hålet i örat då jag ändå håller på. Det läker fortfarande och det är lite svullet ännu. Men vad kan man förvänta sig då det är taget genom brosket och håret ständigt trasslar in sig i staven. Men jag blickar framåt, någon gång borde det läka ordentligt och då kommer det bli så fint så!
Det bästa är ändå att jag fortfarande kan ha mina hörlurar utan att det tar i den. Var lite orolig där ett tag, men det löste sig ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback