O my god!

Hade väldigt tur i morse som vaknade halv 5 i morse helt av mig själv.
Mobilen hade laddat ur sig helt under natten, väckaren skulle därmed inte ha ringt!
Nu sitter i alla fall mobilen på laddning, inte för att jag behöver ställa någon väckare för imorgon, men den är som bra att ha igång i alla fall.

Pusslet är färdiglagt och ska bara betala en räkning sen så har jag ingenting jag ska/måste göra förrän på måndag. Så snart är det helg för min del.
Ska nog brodera färdigt min nalle som jag påbörjat, en svart denna gång. Vet dock inte vad jag ska göra med den, men är som roligt att brodera. Fast om det blir ikväll återstår att se..
Lite mer öm i armen än igår, så ikväll blir det relax på soffan med dricka och chilinötter. En film blir det nog denna gång, är alldeles för trött för att orka läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback