Röd... rödare... Rött!

Sitter och väntar på att Jonas ska komma hit, han håller nog på att brummar hit för fullt.
Förbättrade på färgen lite medans jag väntade, blev sådär fint rött igen.
Det ser sjukt rött ut, men jag tror att det är kameran som är snäll med mig.
Men man har blivit lite bortskämd med systemdigitalkameran nu, tycker inte alls att bilderna blir bra med den lilla kameran längre. Sjukt vad man vänjer sig vid vissa saker väldigt fort!
Packat ner systemkameran i kameraväskan och laddat upp med extra batterier inför i  morgon. Då blir det att agera lite pressfotograf på mammas brölopp. Så roligt!

Har på hockeyn på tv men missat allt som hänt. Känns inte så jätteviktigt med hockey, vilket nog många inte skulle hålla med mig om. "Men Hallå! Hockey! Gaaah! Shit så spännande!"
Kan hålla med om att det är roligt och spännade att se då man väl är på plats och får se dom i arenan, men på tv.
Nej, då kommer jag aldrig in i det.

Blir nog att se Harry Potter och måla naglarna istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback