Surströmming

Var och åt surströmming hos pappa igår.
Var lite fräck och bjöd in mig själv då jag hörde att dom skulle äta det, men jag kom dit med potatis i alla fall.
Var lika gott som vanligt, åt så man var sprickfärdig.
Spelade även 500 mot min syster, vilket jag vann 4 av 5 ggr. Inte vanligt att jag får vinna i kortspel, så jag njöt nog lite väl mycket. Förlorar ju jämt mot Jonas.
Somnade lite för sent igår och vaknade alldeles för sent idag.
Men tur är då att solen fortfarande skiner. Ska passa på att gå en långpromenad på skaren idag. Ska bara tanka bilen först så jag inte glömmer bort det också. Skulle inte vara så kul att få soppatorsk på väg någonstans.

Ut i solen och få fräknar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback