Tillbaka

Har haft en välbehövlig paus från datorn då jag inte varit ute på "nätet" på flera dagar. Det är en viss stress det också att hålla reda på allt som händer.
Så det blev att umgås med hjärtat lite och läsa bok om dagarna istället.
Tycker jag var ett bra sätt att slappna av på.
Har inte hunnit så mycket längre i boken, betade av 30 sidor igår. Men den är bra, missförstå mig inte. Vill läsa vidare hela tiden men det känns inte som man tar sig någonstans. Lite frustrerade faktiskt.
Satt ute i den härliga solen igår, men gick in efter en timme då det började om att blåsa.
Men härligt och varmt var det en stund i alla fall.
Nu så är det gråmulet igen, så det gör inte så mycket att man ska jobba 11-20 idag.

Insett att jag fick det fjuttigaste blåmärket av p-staven också, vilket jag inte alls har någon emot! Men där ser man så olika man kan vara efter samma "ingrepp". Löns nog inte att visa en bild eftersom det knappt syns.
All is well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback