Lördag/Söndag

Lördagen: Ja, blev inte nån promenad utan en långtur med cykeln igen. Fastän jag sa att jag inte skulle sitta på en cykel på en hel vecka! Tog en annan sväng den här gången, men miltalet blev ungefär som sist.. 5 mil.
Skulle ha blivit 6 mil om jag inte hade gjort ett depåstopp hemma hos pappa.
Fick stanna ca 1 mil innan jag kommit fram till pappa, det regnade som bara den! Hann precis söka skydd i en busskur med några getingar som byggt bo där inne. Jag satt i det ena hörnet i ca 40 minuter innan jag kunde cykla vidare. Men getingarna lämnade mig ifred tack och lov!
 
Ser ut som om jag lider av anorexia på den här bilden, men nej, det gör jag faktiskt inte! Har bara sjukt svårt att lägga på mig vikt.
Åt middag hos pappa och hans sambo, tack så hemst mycket för det! Fick sedan skjuts tillbaka till Norsjö så jag skulle hinna duscha innan jag skulle fira lillasyster. Åt tårta och stannade där till kl 21.
Funderade sedan på att kolla vad nöjeslivet här i samhället bjöd på. 
Klädde upp mig, lite för mycket kände jag sedan. Var pubkväll på medan, inte allt för mycket folk. Sällskapsdrack 2 glas vin och gick sedan hem och åt varma mackor.
Hade kvällen till ära på mig en av mina nya korsetter, mycket snygg men inte allt för bekväm. Har pyttesmå blåmärken på höftbenen nu idag. Men vill man vara fin så får man lida pin.
 
Ikväll (söndag) blev jag uppringd och inbjuden att sjunga lite i studion. Tväråt middag och brumma iväg på det. Sjungit/skrikigt massor, skrattat och verkligen haft riktigt trevligt! Kom hem bara för en liten stund sedan, tur att studion inte ligger i anknytning till något bostadshus.
Grabbarna jammade så det stod härliga till då inte jag kunde komma på vad jag ville sjunga. Tur att dom har tålamod med mig, snabba beslut är inte min grej. 
Nu blir det kvällsfika och sedan lite serietittande innan jag knyter mig för natten. 

Kommentarer
Postat av: Lorissa Lovebomb

Det låter så härligt allting, cyklandet, sjungandet, jammandet!

Du kan få lite av min vikt om du behagar, jag har svårt att gå ner, men det beror nog mest på att jag har varit lite lat. Nu börjar det släppa lite dock :)

sv: ja huvva så det närmar sig. Men det klarar man. Det är ju hemskt långt att hälsa på Erik också, särskilt i tid...

2012-08-21 @ 08:43:55
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Vad glad jag blir, du är en av få som inte sätter kaffet i halsen av bestörthet ;P Erik tycker att det inte finns något fulare ungefär.. hah

2012-08-27 @ 10:55:29
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback