Lycksele

Blev som jag trodde uppringd tidigt i morse (enligt min mening).
Gjorde mig i ordning för en heldag i Lycksele. Vi tog alla med oss regnkläder, för dom hade hotat med regn och åska. (yr.no.)
Kan ju säga med en gång att det hade vi absolut inte behövt, för solen sken nästan hela tiden och mycket vatten gick åt under dagen. Tror den minsta av oss drack allra mest. 
Tittade runt på alla fina djur och köpte oss en glass medans vi tittade på björnarna. Blev mycket bra underhållning för barnen medans vi vilade fötterna en stund. 
Sedan blev det lyckoland där jag och barnen busade som tokiga. Körde trampbåt, klättrade runt och åkte rutchbana, åkte linan över vattnet och blev bjuden på en åktur av syrran i den halvläskiga halv-frifallet. (ingen aning vad man ska kalla det) Så roligt!
Äta lite mat och sen en tripp på Dollarstore där jag hitta lite smått och gott. 
Blev en bildrik blogg idag, men vad gör det. Lite trevligare att titta på tycker jag! 
Bjuder även på en bild av regnbågen som tittade fram på hemfärden, den var så tydlig och hade så mycket fina färger.
Tur att det inte var jag som körde för jag var lite uppslukad av den en stund.
Nu är man alldeles trött i fötterna och kvällen kommer att spenderas sittandes eller liggandes i soffan. Eventuellt lite pusselläggning och boklyssnande. Packa och städa får jag göra i morgon, idag orkar jag inte göra så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback