Spontanhäng

Gårdagen blev inte som jag planerat, inte för att jag hade att för stora planer ändå. Min stora plan för dagen var att vara ute så mycket som möjligt och ta en promenad. 
Tog mig min promenad med en kompis och blev så att jag hjälpte henne att flytta ett skrivbord som hon precis fått. Otroligt att jag fick in det i min lilla bil! Blir lika förvånad varenda gång jag lyckats frakta något större i min lilla skorv.
Blev bjuden på middag som tack för hjälpen, mycket uppskattat!
Träffade en till polare på pizzerian och vi bestämde oss för att ha en lugn spelkväll med lite vin. 
Fick en jättegod drink med hjärtisbitar, inte jag som blandade, är jag rätt så dålig på.
Blev inte allt för många spel utan mest ett som heter "Hur fan visste du det?", roligt spel som går ut på att svara på en massa frågor och sedan förklara hur man vet svaret. 
Vann storslaget första rundan! Andra rundan förlorade jag något så fruktansvärt, jag var urdålig! Men roligt hade jag och skrattade väldigt mycket! Hade en mycket trevlig dag/kväll! Spontanitet då den är som bäst :)
 
Idag ska jag ut på lite mer promenad innan jag ska gå till lillasyster på kalas! Eller födelsedagsfika, vet inte när man slutar ha kalas. Hon fyller år idag ♥
Hipp hipp hurra för sötaste lillasyster! 

Kommentarer
Postat av: Lorissa Lovebomb

ååh jag har det spelet, så himla kul! Men jag är sämst.

sv: Nej, usch, jag förstår det... när flyttar han?

det går jättebra med boken. Jag har skrivit över 80 sidor sedan 10 augusti. Handskrivna, men ändå :D

2012-08-19 @ 18:45:38
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback